Monday, June 21, 2010

101




I should be more modest, but here I go: I am proud of the interview in one of our most outstanding, crafty, indie, interior magazines in Holland: 101-Woonideeën. The fact is: I was pictured as myself. Not more than that, just me, with my chaos, my fun, my wrinkles, my colours, my seriousness, my blue dress and a workroom full of paper! 4 pages of me, 2 pages of give away boats, that you can cut and fold yourself. What can I say... if you are in Holland or Belgium: buy this July issue of 101!
ps: you can win one of my Bloms via their website!

12 comments:

  1. Je hoeft helemaal niet bescheiden te zijn hoor, je maakt supermooie dingen!
    Gefeliciteerd met je artikel in 101 woonideeen, één van de leukste bladen, vind ik ;-)
    groetjes Martine

    ReplyDelete
  2. well if i was in Holland or Belgium then I certainly would! Good for you!

    ReplyDelete
  3. Hej Jurianne! Gefeliciteerd met een prachtig en lekker pure publicatie. Mooi en ontroerend verhaal over (wens) bootjes. Stoer en geheel terecht dat jouw ontwerpen overal op de wereld een plekje vinden. X Ingrid

    ReplyDelete
  4. Het was erg leuk om te lezen en bekijken! Ik vond je huis een tijdje geleden al zo prachtig en dit was een erg leuke aanvulling!

    ReplyDelete
  5. Daar moet je zeker trots op zijn en wat heerlijk dat ze je niet 'vertijdschrift' hebben. Ik ga straks meteen een exemplaar kopen.

    ReplyDelete
  6. de bootjes staan al in de vensterbank! super! mooie publicatie ook.

    ReplyDelete
  7. Liebe Jurianne - fantastisch. Ich freue mich so für dich.

    ReplyDelete
  8. Leuk! Dat blad is ook een van de bladen die ik het liefste lees, omdat het zo veelzijdig en vaak kleurrijk is. Ik ga dit nieuwe nummer ook weer kopen, uiteraard :)
    Als ik me niet vergis zat er bij de 101 ooit ook al zo´n mooie papieren lantaarn van jouw hand; die staat hier nog altijd...
    Beste groetjes uit België, Marjolijn

    http://www.carteblanche-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Lijkt mij een uitstekend reden om weer eens een 101 te kopen! Ziet er super uit!
    Leuk!!!

    ReplyDelete
  10. Leuk stukje. Ik heb hem speciaal gekocht om je te bewonderen.
    Liefs,
    Bjør

    ReplyDelete
  11. Leuk om je te lezen en jou te zien dus zoals je bent! (heb ik de At Home nu gemist??? of komt dat nog) En leuk dat m'n visjes er ook in staan. dank je wel!
    En inspirerend hoor...jouw werkruimte en moodboards te zien!

    ReplyDelete
  12. Hi, Jurianne! It's Masami. I have bought "101" magazine. It looks really good. I wish we could include you in our interior book. I will bring a few copies to Japan this Summer. Miho and Naomi will be really happy to see you there!

    ReplyDelete

Allways happy if you leave me a note!
Spam will be removed and reported.